Thursday, May 25, 2006

If 'Lost' Left You Shaking Your Head...

That's okay. The castaways on Gilligans Loon Island did what they always do; set out to find something and get caught by The Others. For, what's that now, the zillionth time?

They can't shoot for shit, left their own little spot on the island knowing full well that they were walking into a trap, and STILL managed to be darted into submission. But at least we didn't have to watch the incredibly ugly fat boy go down with 40 or 50 knockout needles embedded in his acres of ass.

The button wasn't pushed, and that resulted in a lot of shitty special effects that featured little except flying forks and aluminum pots and tin cans being swept away in a physics-from-hell scene straight from Bad-Science 101, so Locke was right. All that was missing was one of those flags that pop out of toy guns and say "BANG", but maybe they'll feature that next season.

Some crazy Russians stopped playing chess long enough to phone Desmond's ex that they'd registered a electro-magnetic anomoly, but she'd told Des that when someone is rich they can find anyone, so we all knew that was coming, too.

Here's the 'official' version of last night's travesty, as told by Loon-Media apologists:

My Way News - 'Lost' Finale Leaves Viewers Less Lost

6 comments:

Cookie..... said...

Like I said in an earlier post....yur a "Wurd-Smith" and wield yur written vocab like a razor sharp sword....loves the way y'all write Gunny...even though y'all come over t'my site and bust my balls about the Navy.....

Fits said...

Huh????????

ME? Bust balls?

Damn, Sam, somebody's been hacking me again!

Cough

Cookie..... said...

Yupper...ya see...ya see. Just like a Marine...fallin back inta his stereotype...playin dumb....

Fits said...

Ain't playin. Am dumb.

Cookie..... said...

Oh...hadn't thought a that! Wait a min...no fricken way yur dumb...not the way you write...what am I doin?...complimentin yur ass when I should be bustin it.....

Fits said...

LMAO